Jag älskar zlatan.....

Vill förtydliga mitt tidigare inlägg.

Vi har ju för första gången haft ett B.lag i år. Så nu finns ju möjligheten för ALLA att ha någonstans att spela. Det jag menade med att juniorerna inte har någon chans är kanske fel av mig att säga. Men har man tittat på ett antal matcher från läktaren, och ser killar få speltid, fast dom inte leverera något alls. ut med dom då, bryt mönstret, bänka dom helt enkelt. har man målsättningen att ta serien och även har ett B-lag där alla får spela då måste man se förbi att man är kompis med dom. och detta ska alla veta att presterar jag inte så finns det en annan som är vilig att ta min plats.

jag kan ju bara säga vad jag tycker och ser. men om zlatan och robban får en HEL säsong ihop, ja hur många matcher vinner dom då för Saik? Dom som läser detta, inse att med det matrialet Saik hade andra halvan av säsongen, och om Ängberg är hel så vilket lag ska stoppa Saik från serie seger då? en eller ett par killar som leder laget, några grovjobbare och några matchvinnare då går laget långt. så börja fundera NU vad kan jag bidra med?

SAIK mot 4:an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0