Nästan tillbaka.

Ja jag vet, man ska vårda sin blogg. men först byggde jag om data rummet. och en ny bredbandsuppkopling tar ju en evighet. har mobil uppkopling nu, funkar ju sådär. vad har hänt då? Aik vann SM-Guld, handen på hjärtat ( jag somna på soffan i 3 perioden) så bra var matchen. men det var ju tredje gången gillt för Mr innebandy i Aik, fint att få avsluta med Guld. Har sett att weppa dementerar tränar rykten, tråkigt weppa. kom hem vi behöver dig.

skoj att jag har 5 st som kollar sidan ibland iaf.

fotboll, DIF jag får göra som jag brukar göra i hockeyn. sikta på nästa säsong med en gång.

Kommentarer
Postat av: WEPPA SÅ KLART

Kommer aldrig hem så länge det är lågkonjuktur i Sverige.. Så om 3-4 år börjar nog tankarna att flytta hem igen att kanske komma!! Eller så blir man fast i Stavanger för gott!! Man vet ju aldrig.. Ska iallafall börja träna innebandy till hösten iallafall!! Letar klubb just, men ska vara klart inom närmsta månad!!



WEPPA SÅ KLART

2009-04-22 @ 21:52:55
Postat av: WEPPA SÅ KLART

Kommer aldrig hem så länge det är lågkonjuktur i Sverige.. Så om 3-4 år börjar nog tankarna att flytta hem igen att kanske komma!! Eller så blir man fast i Stavanger för gott!! Man vet ju aldrig.. Ska iallafall börja träna innebandy till hösten iallafall!! Letar klubb just, men ska vara klart inom närmsta månad!!



WEPPA SÅ KLART

2009-04-22 @ 21:54:33
Postat av: WEPPA SÅ KLART

Vem blir ny tränare inför nästa säsong Morgan? Det är väldigt tyst om det!!!



WEPPA SÅ KLART

2009-04-23 @ 21:27:20
Postat av: En som hört

Ryktet säger att det är en herre med erfarenhet från elitserie och div 1... Tränade inte du Noltorps damer i div 1 Weppa?? Jag tror det är du även om du dementerar... Kan ju vara så att Hallén kräver tystnad från dig innan allt är officiellt.....

2009-04-24 @ 22:42:15
Postat av: Anonym

Dax att uppdatera snart igen!! Jag har höjt mitt tempo lite iallafall!! Intressant info står på min blogg nu!! Ska provspela för en klubb inom kort!

WEPPA SÅ KLART

2009-04-27 @ 19:59:28
Postat av: Anonym

Synd att du inte bloggar så ofta, på min blogg händer det massor just nu, är påväg att göra klart med en ny klubb till nästa säsong.. Läs mer på min blogg...



Hoppas att du bloggar snart igen!!



Weppa Så Klart

2009-05-04 @ 22:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0