Nytt jobb.

Var och kolla på nytt jobb i herrljunga igår. vill ha det, verkade kul. och så kan jag ju samåka med daniel,h. ska tjöta huvudet av han då. ja vi får se hur det blir.

Warbeg idag tror jag? lite dålig koll. Men seger WIC med 7-5.

HV71 hemma slog visst FBK. svårt att säga, tror det går till 7 matcher blir nog jämt. men som vanligt då så tar FBK  förmodligen bucklan som vanligt. '

Kanon artikel i AT igår om BM-cupen. bra reklam. har under dom senaste två åren varit med flera gånger med sektionen i AT. bra att vi syns.

Nu kan det var så alla blogglovers att jag ligger lågt ett tag, ska bygga om server rummet och så, men jag kommer tillbaka. ha det gött.

Kommentarer
Postat av: Daniel H

Ser fram emot att få en bloggkung med i bilen... du kommer kunna ge mig många bra tips o ideér... :)



Weppa kvittera i Balrog-Warberg...krävdes dock sudden så jag tror ditt tips på Warberg håller....



Ha det gott!

D

2009-04-02 @ 22:18:46
Postat av: Nyfiken!

Hur ser du på kommande år för Saik Senior om det blir så att Robban och Christer inte skulle stanna? Finns det fortfarande ambition och kunnande kvar att avancera en division?

2009-04-02 @ 23:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0