Underskattning.

Detta med underskattning är en svår nött att knäcka, men jag ska göra ett försök.

Betongen hit och dit, ja dom vann. beror det på spelarmatrialet? knappast. det var 4 st lag i BM som hade elit med i laget. Daniel och martin spela i olika lag men har typ 300 senior matcher ihop. Zlatans lag där han och robban gjorde över 100 poäng i serie spelet. Och Betongen som vann med 2 A-juniorer, som för övrigt Jag har lärt dom allt dom kan. Så kollar man på spelarmatrialet vad gjorde att Betongen vann? Jag vet, dom var mera hungriga. ( så weppa underskatta aldrig en som har mer info än dig)

Läste på en annan blogg att balrog skulle ta ett litet grepp direkt i matchen mot WIC. Undra hur han tänkte då? Har han inte sett matcher på tv eller på plats och sett att WIC är bäst just nu. Klart dom oxå har en dålig dag ibland. Men grepp direkt? Var det taktik att göra sitt enda mål i matchen 15 min i andra? Och som jag läste på en annan blogg, att WIC skulle undersskatta andra lag. Det är SSL vi pratar om inte landhockey på barnehagen med knattarna. 

Så ut med hakan, ta en käftsmäll och gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0