Dan efter.

Japp då var det söndag, dan efter BM-Cupen. Och du weppa, det var allt tur att tippa betongen från din sida. Ta en titt på laget. 4 gubbar över 40 år, 1 kille som går i åk6 och 2 st A-juniorer. På förhand inte ett av topp lagen kanske. Men när lag som GFC, Upplo U, och Pixbo klart underpresterar enligt mig. Ja då stod betongen som segrare. Värdiga segrare.


Dagens godis då.
Kval till superligan:

1. Tyresö/Trollbäcken 11 p.
2. Sirius                           7 p.
3. Mullsjö                         7 p.
4. Växsjö                          3 p.

Mullsjö vs Tyresö/trollb.

Mullsjö måste vinna dagens match om man vill lira i SSL nästa år. Kan bli svårt när man möter SSL klara Tyresö. Men vi hoppas på Mullsjö. Och att vi räknar med hjälp från Växsjö i den andra matchen.

Växsjö vs Sirius.

Växsjö har bara sin heder att spela för, och att sätta käppar i hjulet för Sirius. Hoppas på växsjö seger iaf.

Svenska Super Ligan.

Tv- match mellan AIK - Storvreta i Solnahallen i kväll. AIK som enligt mig inte har övertygat i år kan få svårt mot Storvreta. Så jag håller Storvreta som favoriter i dagen drabning.

Den andra semin mellan Warberg - Balrog spelas i morgon i sparbankshallen. Men det WIC visa upp senast så tror jag dom blir svårslagna. Bra tryck på läktarn brukar betyda en spelare till på plan.

lekmedbollochklubba hade en liten namninsamling igår under Bm för att christer Zlatan ska stanna i Saik nästa säsong. Det blev drygt 35 namn christer ska du veta. Många med mig tycker du är den profil vi behöver i laget. Om alla stannar och är hela till nästa säsong så lovar jag att ni går upp till Div 4. Så zlatan nu vet du det, sollebrunn vill att du stannar i Saik även säsongen 09/10 , och hör sen.

Kommentarer
Postat av: Zlatan

Lite komiskt. Det var nån som nämde denna lista igår men jag tog det inte på allvar och skippade då alltså att kolla in den! :) Man tack för stödet!



Och vad gäller Pixbos eventuella underprestering så kan jag inte annat än totalt säga emot dig! :) Vi överpresterade med våran trupp! :D

2009-03-29 @ 19:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0