Det blev ett år i SSL.

Tyvärr blev det bara ett år i högsta ligan för Mullsjö & blue farmers. Dom gjorde vad dom skulle i sista matchen mot redan klara Tyresö /T och vann med klara 8-3. Detta räckte dock inte när man inte fick någon hjälp av växsjö som föll l mot Sirius med 3-5. Sirius och mullsjö sluta på samma poäng, men Sirius  hade lite bättre målskilnad ,typ 4 mål. Den turen Mullsjö hade när dom gick upp förra året hade vänt till otur i årets kval. Kepsen av för Tyresö /T och Sirius.

SSL.
Dagens match mellan AIK - Storvreta sluta som jag trodde med seger för storvreta 8-9 SD. Jämn första period. Men i andra sprang Storvreta ifrån AIK och ledde med 6-3. Såg hur säkert ut som helst men AIK ville annat Jihdes 7-7 mål var grymt att se. Det är bara han som kan göra en sån backhand knack. Efter full tid 8-8. efter 6-7 minuter in i SD avgör Storvreta 9-8 rättvist enligt mig. Stor matchvinnare M Kohonen med 4 strutar. Tråkigt med matchen att man ser så många tomma stolar när det ändå är semifinal.
Förstår Weppa om det är lite jobbigt att se att mina tips går in men du kan ju utmana mig i matchen WIC -Balrog? Som jag mot dig vet spelas i morgon den 30/3.

Och Zlatan.
Visst vill vi att du stannar i SAIK. Det är ju här du hör hemma. Saik kan ju stoltsera med att fått fram många bra spelare genom åren. Om ni alla som jag sa är spelsugna och inte dras med skador, japp då vinner ni Div 5 nästa säsong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0