Framtiden?

2009-22-3.

Gött har fått min första kommentar, sidan lever. Ska börja dagens inlägg med att hur fan kan Pixbo och Täby åka ut i 3 raka? Inte en enda seger i semi, för dåligt. Och med det spelet Warberg vissade upp 19/3 så är det inte alls säkert med GULD. ja ja, nu till framtiden. Och då i saik så klart. Hur blir det på tränarsidan? Styrelsen för kanske slå en signal till Vidar jonsson (pixbo) han är kanske ledig. Och det har ju varit snack om weppa i många år. Men vi får väll öppna plånboken nu då kanske? Fixa jobb och lgh så kanske han skriver på. Har oxå fått tips om en lovande tränare från den danska högsta ligan. Han ska vara ruskigt bra, få med sig gubbarna och blir nog inte så dyr.  

Match maskot   

Övriga rykten:

Ut: Zlatan till horsby? Men va fan, dom spelar ju i gult zlatan.
Ut: Jim till lidköping? Har hört att han tyckte det var för dåligt med folk på träningarna I saik som orsak.

In: Christoffer Van manen (pixbo)
In: Rickie hyvärinen (täby)

Comeback: Josef andersson, är sugen, vet inte om det var på innebandy då??

Kommentarer
Postat av: WEPPA SÅ KLART

Härligt Morgan att du har fixat en blogg.. Jag tror faktiskt att Josef gör comeback inför nästa säsong.. Men ni kan glömma mig.. Har fast arbete i Stavanger som jag inte åker ifrån..



WEPPA SÅ KLART

2009-03-22 @ 17:59:02
Postat av: Hallén Jr.

Du har väl hört uttrycket "money talks" Weppa? :) Jag tror att du är till salu bara rätt erbjudande kommer. ;)

2009-03-22 @ 19:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0