Idag blir det lite fotboll!

Japp idag blir det lite fotboll oxå. Så jävla gött att ( mitt ) lag Liverpool krossade Villa med 5-0 Göööötttttttttt. Och att piss nissarna i Man U åkte på styrk mot Fulham samma helg. Kanske inte så konstigt när man har 2 blöjbarn i truppen, Ronaldo  och jättebebisen Ronney. Fan vad slut i huvudet det gubben är. Ja ja, nu blir det kanske lite nerv i serien kan man hoppas. Kolla lite annan sport i helgen oxå och jag säger bara Leksand!!!!!!! Dom är ju lika dåliga efter jul som Saik IB var för om åren. 2-3 mot Växjö. Och nu är det kört redan vad jag fatta på sporten igår.  Jag tror att det blir Rögle och SSK som tar det. Nu lite innebandy. Har som enda reporter fått det fina uppdraget att bevaka Bjärkemästerskapet i helgen. Ska försöka mig på lite intervjuver och smått och gott, får se vad det kan bli. Och glöm nu inte att kolla Falun - Warberg ikväll 19:00 på Tv4 sport. Förra matchen blev 9-7 till warberg, och mitt tips stod sig med endast 4-5 minuter kvar av matchen. Torsk på 700 hundra bagis. Tipset ikväll, Warberg vinst 8-7 i SD. Just det, är det någon som vet om den danska demon tränaren dyker upp på BM på lördan och kanske kollar in lite spelare och så inför nästa säsong?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Liverpool hahahahahaha ett sånt bonkegäng .....

Spela fotboll bonnjävlar

Manchester United världens bästa lag ...

2009-03-23 @ 19:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0