Svårt detta med Blogg!

Jaha då var det tisdagen den 24/3.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om  idag? Ja just, WIC dras ju med lite skador nu. Magnus, sjögren och kimmo tunga pjäser. Ska man sticka ut hakan redan nu och säga 9-5 till Warberg. Jag hoppas på dom iaf. Får se på torsdag hur det går. Är nyfiken på vad det blir för lag på lördag i BM. Kan redan nu lova att efter denna veckan som är den sista med aktiviteter i SAIK IB för säsongen. Så ska jag försöka att knyta ihop säcken med en krönika om det gångna året, får se vad det blir. Och snart drar ju fotbollen igång oxå. Får ju hoppas att mitt lag DIF kan göra en bättre säsong i år. Filar lite på ett inlägg för allsvenskan. Som ni märker inte så mycket idag men har några godbitar på gång iaf. 

Övriga saker på gång.
ons 18:00 P97/98 föräldrar match 
tors 18:00 Avslutning Ung IB köket B-hall.

 

Kommentarer
Postat av: WEPPA SÅ KLART

Jag går emot ditt tips Morgan och tippar att Falun går till semifinal...



WEPPA SÅ KLART

2009-03-24 @ 20:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0