Vadå bönder?

Pool är ju bara fina grabbar. Man U är ju bara såna med ADHD som tar en plats det vet ju alla. Kvällens innebandy Falun - Warberg 6-5. Dom håller svenska mästarna stången ännu en gång. Mitt tips var ju långt borta. Nu blir det en femte och avgörande på torsdag i varberg. Den tar warberg lätt, eller? Ja fan vet. Kul att Mullsjö fått fart på stickorna iaf. Där kan man snacka om bönder. Vad har vi mer för sport idag då? Hockey var det nog tror jag. Inte så noga med det faktiskt. Mitt lag DIF har ju för vana att ta ledigt vid den här tiden, varje år. Och då håller vi på FBK, dom där indianerna har jag aldrig gillat, fy.

Ska bli roligt och se vad det blir för lag i BM. Tror det blir klart på onsdag. Lite dåligt grabbar att ni inte får ihop en (Elit) grupp. Ni har ju ändå gått runt på nästan 40 gubbs på herrsidan i år. Måste ju kunnat få ihop några lag tycker man.

Bloggen går bra iaf några som kollar, eller är det bara Weppa som dyker in ibland? Skriv gärna någon kommentar här och där så sidan lever. Det finns ju inget bättre än att reta upp någon eller hur.

Kommentarer
Postat av: Daniel H

Fan vad mycket "love" det blev när du gjorde om layouten... :) Är det kärleken till Pool måntro??? Håller helt med dig i din beskrivning av ADHD-klubben Man Unt.. :)

2009-03-23 @ 22:03:22
Postat av: Morgan.

Visst blev den fin. ligger mycket kärlek bakom

2009-03-23 @ 22:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0